Hat den der AirbusX ein 2D Cockpit.?
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 4
Hat den der AirbusX ein 2D Cockpit.?
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 4
Das tool gibts, heißt Ezdok, du kannst unmengen an Sichten speichern und dich frei wie ein Vogel durchs cockpit oder ums Flugzeug bewegen. Erfordert einiges an Einarbeitung, ist aber ziemlich geil und ich möchts nicht mehr missen.
Der Oppa hat da etwas sehr gutes geschrieben, danke dafür. Ein Forum ist halt dafür da, dass man seine Meinung ungefragt rausposaunen kann. Ich finds jedoch unfair Hersteller schlecht zu reden weil sie nicht mehr auf die eigenen Bedürfnisse eingehen die in der Tat ein wenig out of date sind. Damit "muss man halt leben, das ist so."
Hat den der AirbusX ein 2D Cockpit.?
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 4
ne aber ne art 2D-sichten generiert ausm VC
ne aber ne art 2D-sichten generiert ausm VC
Ach ja, mit dem Umschalt-Dingenskirchen, schon klar. Wäre für die Pmdg auch ne Option.
Kommt bei Pmdg das Overhead auch als externes Panel, schätze aber eher mal nicht noch nichts in der Richtung gelesen..
Aber ich versteh auch nich warum ihr 2d panels haben wollt
Weil jeder seine Präferenzen hat. Ist halt so, ich guck lieber mit dem Kopf auf meinem Monitor auf die Instrumente als dass ich im VC mit nem joystick-Knopf rumdaddeln muss oder irgendeine tracking-software bemühe.
Ich finde hier übrigens keinen post, in dem PMDG in irgendeiner Form schlecht geredet wurde.
.....Ezdok.......................... Da kannste sogar mit einer Tase dein VC-Abschnitt so groß und gestochen scharf kriegen wie'n 2D-Abklatsch ...ich versteh euer Problem nicht. Das Ding is wie die alte Active Camera, nur mit immens vielen Möglichkeiten. Und scheppern beim Rollen tut sie auch noch. Is doch viel angenehmer als so ein starres 2D. Jungs, geht ma mit der Zeit, is gar nich so schwer, aber macht Laune auf mehr !!!!
Das tool gibts, heißt Ezdok, du kannst unmengen an Sichten speichern und dich frei wie ein Vogel durchs cockpit oder ums Flugzeug bewegen. Erfordert einiges an Einarbeitung, ist aber ziemlich geil und ich möchts nicht mehr missen
da gibts doch dann sicher auch fertige Profile?!
Die NGX -800 hatte fertige profile, die pmdg 744 auch, waren aber nicht auf andere übertragbar. Airbug X hatte keine eigenen. Ist aber kein wirkliches Problem, da wenn man sich einmal eingearbeitet hat man in kurzer Zeit nen Profil erstellt hat in dem man dann auch sinnfreie Sichten rauslassen kann und die Ausschnitte gut auf den eigenen Monitor abgestimmt sind, was zwecks Sichtfeld und Ablesbarkeit noch mal n deutlichen Bonus bringt.
ihr habt recht...ezdok ist fettes tool
so nun back to topic
Hier gibts keinen Topic, wir sondern alle so lange heiße Luft ab bis der Vogel auf der Festplatte gelandet ist, mit der Kreditkarte als Marshaller :flugzeug:
irgendwie geb ich ein release im August auf
irgendwie geb ich ein release im August auf
Hast du nicht wirklich dran geglaubt, oder? ...
Ich würde mich ja schon mit "dieses Jahr" zufrieden geben mittlerweile. Ernsthaft !
November Dezember dürfte meiner Meinung realistisch sein.
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!! RSR ist seit 5 Tagen mal wieder im avsim forum online!!! (Stalkmodus aus!)
F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!! RSR ist seit 5 Tagen mal wieder im avsim forum online!!! (Stalkmodus aus!)
F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5
Ja das musste mal raus Wobei er schon ziemlich lang im General Forum nix tut.. vllt ist er was am tippen? :gruebel: :gruebel:
Ich werd da mal die nächsten 20 minuten ein bisschen aufmerksamer draufschauen :zunge:
Group
Commercial Member
Active Posts
3,266
Member Since
08-March 02
Last Active
Online Today, 05:16 PM
Currently
Posting in forum: PMDG General Forum
there we go
(lol )
-disregard-
ZitatAlles anzeigenCaptains-
Welcome to release week for the PMDG 777-200LR/F!
We are in the process of tamping down some final details and cleaning up documentation and license text, all with an eye toward delivering the finest 777 simulation you have ever flown.
I want to give you a quick primer on what to expect during the week ahead, and also provide some firm warnings on on what NOT to expect- just so that we can keep everyone singing from the same sheet of music, as it were.
Here are the important things you will want to know:
1) We are currently working a dozen or so small items that will not prevent release.
2) We are currently evaluating one item that has the potential to hold up a release.
3) We are in a "day-to-day" decision making mode whereby we evaluate the fitness of the product and decide if we feel it is ready for release, or if we should continue to hold it for further review.
4) Right now, the "Circle Error Probable" (you mathematicians and fellow Cold War relics will understand that reference. B) )on release is about seven days wide, starting Wednesday morning.
5) Given #4 above, that tells me we are likely releasing during the coming weekend.
6) If ANYTHING pops up in testing that we think requires resolution prior to release, we will do so. Even if that means a significant delay... We evaluate such items based entirely in the risk that they negatively impact the usability of the product- so if the risk is high, we will hold... (I'll come back and let you know if this happens, however!)
If any of you ever SERIOUSLY believed that we are just being abusive when we tell you that we do not plan release dates- go back and read #4 and #5 again. We are within 9 days of finishing a highly complex aircraft simulation, and we STILL don't know which day it will get released to you... This is because we release it "on condition" rather than simply putting a tack on the calendar and saying "this is when it goes out."
Okay- so....
We WILL give you some warning... So there is no need to sit and hammer the CTRL+R on your browser. (Although we do love the enthusiasm! ahahahahahha)
During the next couple of days you may see the website go down for a few moments here and there. We are doing a bunch of testing, tweaking and tuning on the performance side. Additionally we are going to be making sales page updates, etc. In the past we have pushed all of those up to the server at release time, but this one may be a bit different- so if you suddenly see the 777 product sales page go live- don't panic...
The product will be made available to you shortly after I win the release date contest that has been going on in the 777 forum. (I love a good competition... especially when I control the outcome! :ph34r: )
I had the good fortune to spend the weekend flying the 777 around to various points on the globe and I have to tell you that this is my favorite PMDG product ever... This airplane FEELS and ACTS like a serious airliner- and it is hard to beat that sense of purpose when you push off the gate headed for points beyond. One of our beta testers likened her to a cruise ship entering or leaving port- and the analogy really is spot on.
I think my favorite feature in this airplane thus far is the "cruise time acceleration." Those of us with multiple real-world obligations that prevent 15hr long hauls can still enjoy them- because the airplane helps to smoothly and safely allow time acceleration so that I can fit a nice KSFO-EGLL segment into my sunday afternoon if I wish... (And to those who can put the entire real-time flight in: I eny you. LOL)
I have seen a few folks posit that the 777 is just a "big NGX." What a misguided thought process that is... The 777 is a completely different bird- and the skills needed to master this airplane are completely different than those you used to succeed with the kid brother of this massive airplane.
Some folks have asked about performance: I am seeing very very good performance all around on this airplane- even better than what I see with the NGX- and significantly better than what I saw with the 400X.
Overall I think the team is really happy with what we have accomplished here- and we are very excited to get you all flying!
Alright: Gear Down, Flaps 30 Final Items!