Oh Gott.. Was ne Welle
PMDG Boeing 777-200LR/-300ER
-
- FSX/P3D
- PMDG
-
Maik -
24. März 2012 um 13:19
-
-
Dein Ernst jetzt? Das ist PMDG. Nicht Wilco.
gumballer: +1
Gefällt mir!
-
Der Kult musste hier einfach mal eingeführt werden ...
-
Ihr Ladys habt es - bis auf Wenige - nicht verstanden!
Geht weiter spielen.
Schönen Tach noch.
Uwe
-
Lady in der Mehrzahl schreibt man "Ladies". Ich geh dann mal weiter spielen.
-
Wasn hier los
-
Da fühlt sich einer angesprochen......
Super!
Tut mir übrigens sehr leid, dass ich dass mit den Ladies nicht wusste.
Aber in dem Land, aus dem ich komme, durfte ich kein Englisch lernen.Weiterspielen!
Uwe
-
- Offizieller Beitrag
Ist wohl ein langweiliger Tag heute..... :gruebel:
jede weitere Off-Topic wird gelöscht.
-
- Offizieller Beitrag
Manchmal geht ihr mir echt auf den Zeiger Jungs. Jetzt bitte Back to Topic!
-
Bin heut auf Krawall gebürstet Jungens....
Nee bin schon ruhig, sorry für OT.
Find es bloss immer witzig, was für Kaffesatzlesereien so beginnen, wenn irgendein Produkt irgendeiner "INMarke" angekündigt wird.
Aber ich halt mal besser die Klappe.
Gruß und Schluß in diesem Fred.
Uwe
-
Grundsätzlich durchläuft doch jedes Produkt in der Flusiszene diesen Kreislauf:
1. Wilde Spekulation über das Produkt
2. Ankündigung des Produktes
3. Freude oder Enttäuschung (Ja! CC is ready! - Och nö XYZ* währ mir lieber! - Gibt's doch schon! - Sieht scheisse aus!)
4. Wartezeit mit weiteren Spekulationen
5. Mehr Spekulationen
6. Bedingt durch keine Neuigkeiten mehr OT und mehr Spekulation
7. Unruhe vor dem Release, mehr OT
8. Release
9. Unzählige Meldungen über den Zustand der Transaktion und der Installation - Nicht selten ohne Problemmeldungen
10. Erste Berichte über das Produkt
11. Problem und Bugreports
12. Für das SP oder das nächste Produkt wieder oben anfangen* Abwechsend Airbus, DUS, Falcon 7X oder ähnliches einsetzen
Es ist ein ewiger Kreislauf mit Offtopic und SPAM - Lasst das doch laufen und lagert die Ankündigungen in einen anderen Fred aus. Denn ohne OT hätte man hier überhaupt keinen Spass mehr! Bleibt mir noch eins zu sagen:
Scheiß PMDG Fanboys! Ich geh weiter mit meinem Wilco spielen!
-
und ich hoffte schon auf Video Teil 3 von 4.
Was geht denn hier ab? Lassen wir doch jeden es so handhaben wie er es möchte. Ich will den Realismus beim Flug haben, ob ich da nun für British Airways mit einer MD11 oder einer 744 fliege ist mir dann relativ egal. Wenn es passt, dann wird es so durchgeführt, wenn es verlangt wird auch (deswegen bin ich bei der Germanwings nicht angemeldet obschon es mich reizen würde, ich habe halt keinen Luftbus). Lasst doch jeden so wie er es mag. Da muss man doch nicht stänkern.
Und nun möchte ich endlich Teil 3 des Videos sehen, hier ist es ja:
[video]Externer Inhalt www.youtube.comInhalte von externen Seiten werden ohne deine Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklärst du dich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt. -
- Offizieller Beitrag
Ach so, und damit es nicht vergessen wird:
GREAT JOB PMDG! CAN'T WAIT! MY CREDIT CARD IS READY!!!
Boris -
- Offizieller Beitrag
-
Zitat
Captains-
Happy Saturday morning to all of you!
I have been out of circulation for the better part of a month, so I wanted to give you a quick update on some broader status items...
PMDG 777:
=========
The 777 continues to move along, but at a slightly slower pace than planned. I thought we would be pushing the airplane into testing late this month, but I think we are looking a bit further down the road before we take that step, as a few developers on the team have had to take some extended time away in order to tend to various family matters.A new build has just gone out to the development team that includes some significant new progress in the areas of cockpit automation and crew assistance systems... The whole airplane is really beginning to come together and we will start showing parts of her to you in the weeks ahead.
This airplane really builds well on top of the technologies we developed for the NGX- and we are adding additional functionality to the SDK in order to accommodate features and capabilities that have been requested by various developers in the field. (I'm being intentionally **ue on what these new capabilities are in order to protect our concepts and the concepts of various development partners...)
Many of these features will be rolled backward into the NGX which will really be pretty neat.
Overall the 777 is looking fantastic and beginning to take shape well- we are looking forward to making the transition to testing- whenever that happens to be. (We aren't going to talk much about it until after it has gone to testing- as this "transition" is really an invisible one to end customers...)
PMDG 747-400v2.0:
================
I appear to have created a bit of confusion by accident in an earlier post- so the information here replaces any earlier information on the topic:Work on the 744v2.0 will begin to accelerate during the middle of next week, as we are finally ready to move the NGX/777 code base into the third project to be built on that platform. Vin is still touching up the 777 VC and he will begin working on the 744 just as soon as he is finished with the 777 (which should be very soon!)
The 747-400v2.0 project will initial model the 747-400 (well, duh, Rob... really?) and will then be followed by an expansion pack which adds the 747-8i, along with the required model/cockpit/systems/logic changes that are incorporated into the 747-8i/F fleet.
I'm not going to guess when we will begin previewing this airplane for you because the only way to describe that timeline is to do it in relation to the 777, and I don't want someone to jump all over me if the 744v2.0 preview starts earlier or later than described in relation to the 777... You follow my meaning? Good....
Douglas DC-6:
============
A new build of this product went up for internal testing this week, and we anticipate moving this project into wider testing in the weeks ahead. We have one specific area on the airplane that requires the attention of a developer currently buried in the 777, but once he is free of 777 timeline obligations he will be completing his assigned tasks on the DC-6- and that will allow the airplane to go into beta testing!We are looking for DC-6 type rated testers to help out with testing this project- so if you are rated on the airplane or currently working to maintain them- please reach out to us via our support ticket system. We'd like to talk to you!
IMPORTANT NOTE: We do not take beta testing solicitations in the forum, by forum private message, or by telephone. You should fill out a ticket describing your background and experience and we will get back to you to request proof of qualifications at a future date.
Also please note that this solicitation applies ONLY to the DC-6- and you must have verifiable experience with the airplane.
NEW PMDG HQ OFFICE:
====================
Effective Monday, 09JUL12 we will be inaugurating operations from our new corporate headquarters located in Alexandria, VA.I have been out of circulation for slightly more than a month as we migrated from the west coast of the US to the east coast. The location of the office geographically and "time-zoneally" (I made that word up because I couldn't think of a better one!) should have no impact on any of you. Our average support ticket answering time is lower than it has ever been, and both Paul and Ryan continue to keep an eye on things even while I am trying to un-bury myself from a sea of cardboard boxes...
(Oh- and any stories you might hear about me hunting deer on federal lands in West Virginia are completely bogus. We all know I'm not any good with a firearm and that deer jumped into my lane anyway- so taking it out with my truck was just the natural course of animal instinct meeting bad timing and the irresistible force of physics.... )
PRINTED 777 FLIGHT MANUALS:
===========================
We have completed the quality control check on the 777 flight manuals, and these will go up for sale very soon. These manuals will be a must-study for anyone serious about the 777!XPLANE:
=======
There are no changes on this front- I will give you a further update later in July as we have time to evaluate the market for Xplane aircraft.Okay- I think that covers the major topics for today... I hope you all have a really enjoyable weekend!
(I'll be inside and coding... going to be 106F with 80% humidity most of the weekend!)
-
-
- Offizieller Beitrag
Ohjaaaaaa das wird mein baby! :flugzeug:
-
wilco !
-
Schaut doch schon mal nicht verkehrt aus.
-
Jetzt könnt ihr euch schon warmlesen:
http://www.precisionmanuals.com/ProductCart/pc…p?idCategory=23
-