So einer der wenigen Punkte, der mich noch abhät von FS2Crew Meine familie schaut mich jetzt schon immer komisch an, wenn ich Funksprüche bei IVAO loslasse^^

FS2Crew: PMDG 737 NGX
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- FSX/P3D
- FS2Crew
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Flo -
9. März 2012 um 16:08
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- Offizieller Beitrag
Ich benutze bisher auch nur button control und muss wirklich sagen das einige flieger keinen spaß mehr machen ohne FS2Crew...
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Bin nun auf Voice Control umgestiegen und frage mich wie man jemals ohne fliegen konnte.
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Was haste dafür gelöhnt Jünter?
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Gar nicht so viel, 29,95€ kostet das Paket normal. Bin über die FlyUK dann noch etwas günstiger dran gekommen. Die Jungs haben einen Rabatt für FS2Crew Produkte im petto. Ist so oder so eine sehr schöne VA.
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Moin, hab gerade auch das erste Mal das Voice Pack getestet. Weit bin ich allerdings nicht gekommen.
Das lag daran, dass mich FS2Crew unendlich weiter pushen wollte, und ich dann irgendwann im Terminalgebäude ankam, nachdem er mich um 270 Grad gedreht und weiter nach hinten schob.
Das war ein FSDT Airport mit GSX, also habe ich "AES" mit "yes" angeklickt sowie bei Push Request "no". Dann ganz normal den Push mit GSX durchgeführt, doch nachdem GSX fertig war, schob FS2Crew weiter...
Auch Befehle wie "Park Brake set" oder "cleared to disconnect" brachten nix. Hat da jemand ne Idee bzw. wie geht ihr vor wenn ihr den Pushback mit einem externen Programm durchführen wollt? -
Du darfst nichts von Pushback erzählen. Einfach irgendwann die Parking Brake lösen und dann "Start sequence will be 2 then 1" und gut ist. Nicht den Pusher ansprechen. Wenn du den Push completed hast, dann kannst du gerne "Brakes set" sagen.
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Ah okay. Klasse, vielen Dank für die Hilfe! Im Tutorial Flight steht halt irgendwas von Ground Crew anlabern. Da dachte ich, das muss man machen um überhaupt in den Procedures weiterzukommen. Vielen Dank!
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Nein, das brauchst du nur wenn kein AES oder GSX vorhanden ist. Den Fehler habe ich am Anfang auch gemacht und mich gewundert das der immer weiter pusht.
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Also bei mir läuft es auch auf dem deutschen Windows. Mann muss nur mal kurzzeitig zum Voicetraining auf Englisch wechseln.
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Ich hab Win7 Ultimate daher konnte ich mir einfach das englische Sprachpaket zerren...
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Genau so habe ich das auch. Mit dem Kauf des neuen PCs hatte ich damals die Ultimate Windoofs Version geholt. Da kann ich auf Deutsch stellen, aber mit englischer Spracheingabe. Dann geht das alles wunderbärchen.
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Ich mach das immer so:
Knöpfchen ziehen, "Ground from Cockpit", "We are ready for engine start" (Nur für engine start, nich für p/b und enginestart!) Dann kann man die Konversation mit Boden trotzdem machen.
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Also bei mir läuft es auch auf dem deutschen Windows. Mann muss nur mal kurzzeitig zum Voicetraining auf Englisch wechseln.
Funktioniert das auch für Voice control 747 weil ich kann keine englische Sprache installieren und bekommt das einfach nicht anlaufen
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Ich mach das immer so:
Knöpfchen ziehen, "Ground from Cockpit", "We are ready for engine start" (Nur für engine start, nich für p/b und enginestart!) Dann kann man die Konversation mit Boden trotzdem machen.
Das ist natürlich die perfekte Lösung
Danke.
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Zitat
Funktioniert das auch für Voice control 747 weil ich kann keine englische Sprache installieren und bekommt das einfach nicht anlaufen
Guck mal auf Seite 1. Da habe ich beschrieben wie es mit dem "Vistalizator" funktioniert. Habe ja auch nur Win 7 Pro wo man eigentlich nicht die Sprache ändern kann.Sent from my iPhone using Tapatalk
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Es gibt eine neue Version von FS2Crew für die NGX OHNE Emergency.
Gucksu hiäää: http://forum.avsim.net/topic/391306-n…3/#entry2671854
ZitatGentlemen,
The PMDG 737 NGX Button and Voice control versions have been updated to Version 2.3 and Version 2.3 respectively.
Note that the FS2Crew NGX Configuration Manager, which is handled separately, has been updated to Version 2.0.
This is a significant update and everyone should install it.
IF YOU OWN EMERGENCY NGX, YOU DO NOT NEED TO INSTALL THIS UPDATE AS YOU ALREADY HAVE THE LATEST UPDATES!The new version is built into the Main Installer only.
To obtain the update, please login to your FS2Crew account, click "COMPLETED ORDERS", and re-download and re-install the product.
There is NO separate stand-alone updater. YOU MUST RE-DOWNLOAD THE ORIGINAL MAIN FILE VIA YOUR FS2CREW ACCOUNT!
IMPORTANT: If you purchased FS2Crew via a 3rd party vendor, you will need to re-download FS2Crew via them.
It may take them a few days to update the file on their server. Give them a few days!!!!Note that, generally speaking, you should not need to re-install SP1C from PMDG again if you already have it installed and everything is working properly.
If you already have FS2Crew installed, generally speaking, you should not need to uninstall FS2Crew before re-installing.
CHANGE LOG:
9 May 2013:The FS2Crew NGX Special Bundle Pack and Captain's Set have been updated to Version 2.3.
The Update is built into the Main Installer.
There is no stand-alone update file.
You will need to login to your FS2Crew account and click "Completed Orders".
Re-download and Re-install the software.
You do not need to uninstall the previous version.
Version 2.3 Change Log:
General Fixes:
"YOU CAN DISCONNECT THE EXTERNAL AIR AND GPU NOW" voice command will now work properly on a 2nd leg.
Pushback Distance as selected on the FS2Crew Config Panel will now auto save.
"AUTOTHROTTLE DISENGAGED" added to speech grammar.
Video Marshaller in Windows 8 now operational.
'C'est Bon' removed from a few of the French sound files as per user request.
In certain situations, the wheel chocks would be placed, and then removed, at gate arrival.
GPWS Inhibit Switches fixed.
UK Voice Set 'Hydraulic Panel' made singular.
The looping passenger boarding sound was edited slightly as per some user requests.
If calling "SELECT RAW DATA ON YOUR SIDE" while shooting a VOR approach, the FO will now select the VOR ROSE instead of APP.
New Voice Commands:
"VISUAL" - Use it when you are switching to a visual approach. The FO/PM will alter his approach callouts accordingly.
"RESET MASTER CAUTION" - Used to extinguish nuisance Master Cautions.
"RECYCLE FLIGHT DIRECTORS" - Used to cycle both FD's off.
"SET XXXX ON THE TRANSPONDER" - Used to set the Squawk Code
"VNAV ALT" - New FMA announcement.
"N1 TOGA" - New FMA announcement.
"CONFIGURE FOR A BLEEDS OFF LANDING" - Would be used during an engine failure/fire shortly after takeoff and you need to return to the departure airport on a hot day or at a high altitude airport and go around performance is an issue. FS2Crew always modeled bleeds off landings as an option, but the trigger altitude for the PM to setup for a bleeds off landing was descending through 10,000 feet. This new call allows you to setup for a bleeds off landing should you decide to turn around before climbing through 10,000 feet.
New FO Calls:
"THRUST SET" - The FO will call Thrust Set after Takeoff power is reached.
New functions on FS2Crew Panels:
AUDIO TEST BUTTON - Used to test the FS2Crew sound.
New Features:
TIMER - FO/PM now starts his timer on takeoff, and turns off of when exiting the runway.
For Button Control Only:
NEW OPTION - Skip Flaps 10. By default, FS2Crew will now skip the Flaps 10 call on approach. However if you want Flaps 10 again, go to this folder (you will need to enable 'show hidden folders' first):
Users\**** Your user Name **** \AppData\Roaming\FS2Crew2010\Versions\PMDG737NGX\SavedData
Open this file with Notepad: FS2CrewData.ini
Change:
FLAPS=0
to
FLAPS=1
Then Save.
Change Log (Voice Control Version 1.5 - Button Control Version 1.6)
Some users reported that, from time to time, they would experience a CTD at the arrival gate. While I could never reproduce this, I'm confident that this issue is now fixed.
Minor bugs fixes and sound edits.
Config Manager (Version 1.3):
Updated to reflect that SimCheck's name has been changed to Emergency NGX!
Change Log for V1.4:MAJOR NEW FEATURE - GOOGLE MAP INTEGRATION!
Click HERE to view the live Map!
You can also via the map via the new link available in the top right hand corner of the FS2Crew NGX Config Manager.
Note: The map only shows FS2Crew NGX users who are currently on-line. If you can't see your plane, check your firewall.
You need to have Version 1.4 in order to see yourself on the map.
If you have a 2nd monitor, you can watch you and all other FS2Crew NGX users live via Google Maps.
Here's me at Boeing Field:
Voice Control:
Circuit Training code updated.
If user forget to turn on APU bleed after manually turning on APU during pre-flight, FO should turn on the APU bleed during his before start procedure.
Improved pushbacks to lower chance of pushback not stopping. "Stop Pushback" command improved.
"Delete the Speed Restrictions" command fixed.
During his Descent flow, the FO will set his MINS selector to RADIO or BARO based on what you have set on your side. So you must your selection before completing the Approach Brief.
Set Heading Command if target heading is 000.
"Positve rate" call not below 50 feet.
Button Control:
Circuit Training code updated.
If VNAV pre-armed, Hdg Call not skipped.
During shutdown, the the FO will turn on the APU bleed if the APU is running.
"Positive Rate" call not below 50 feet
Go Around option available till touchdown
During his Descent flow, the FO will set his MINS selector to RADIO or BARO based on what you have set on your side. So you must your selection before completing the Approach Brief.
If user forget to turn on APU bleed after manually turning on APU during pre-flight, FO should turn on the APU bleed during his before start procedure
If LNAV or VNAV are pre-armed prior to takeoff, the FO will announce when LNAV and VNAV have re-engaged around 400 feet. This is a VERIFICATION CALL ONLY, NOT A COMMAND FOR YOU TO MANUALLY ENGAGE LNAV OR VNAV.
Note:One user wanted a key press to open the Briefing Panel directly. That is already in the program. Just assign a key or joystick button to: TOGGLE WATER RUDDER
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habs mir nun auch installiert...
macht nen guetn Eindruck.. hab bisl rumgespielt
... im cruise sagte der FO dann "im out for the walk around"
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habs mir nun auch installiert...
macht nen guetn Eindruck.. hab bisl rumgespielt
... im cruise sagte der FO dann "im out for the walk around"
na dann have fun
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Wenigstens kam er zurück und sagte, dass der Mechanic nix abgefuckt hat
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