Jahresmitglied ? Dauert doch angeblich nur 30 s.
Flightsimlabs - A319/A320-X/A321
-
-
11 Minuten Reinhard
-
-
Ergänzung ;
Version 262 of the A320-X and A319-X for P3D v4.2+ is now out!
This update primarily improves performance with Dynamic Lighting. We've also fixed some other small items around temperature logic, FMGC crashes and some sound tweaks.
GSX users will also benefit from enhanced Door 1L closing logic -- you can now choose whether to continue closing the door manually, or else have the door close automatically following either a realistic delay of 5-10 minutes after boarding is completed, or a 'fast' automatic closing almost immediately after GSX boarding completes (please note you will need to ensure your GSX is updated to the latest version).
Go get it from our redownload service at https://l.facebook.com/l.php?u=https%…N8GacXz7IZJIcTU !
FULL CHANGELOG:
V2.0.1.262:
- External Model:
- Various small fixes and improvements
- Virtual Cockpit:
- Various small fixes and improvements
- Performance:
- UMPolicy now read from base 320 folder
- Dynamic lighting optimizations
- Brakes:
- Brake temp logic improved
- FMGC:
- FM: Fix for crash under certain conditions
- Sounds:
- PTU logic fixes
- Gear logic fixes
- Animations:
- St Elmos fix
- GSX:
- Logic fix for pax synchronization
- Doors:
- 1L auto close logic improved
- Temp model:
- Cargo temp tuning improvements
- Duct temps in cabin tuning
- Sun heat adjustments
-
- Offizieller Beitrag
Ok - kann jetzt nicht mehr lesen, daher die Frage: Jetzt ist der A320 auf dem technischen Stand des A319, oder?
D.h. ich muss nur den A320 updaten, oder? -
Nein sind sie nicht, Die Windshield-Effects / Icing fehlt noch... ich verstehe das so, dass das zwei separate Downloads sind.
-
- Offizieller Beitrag
Ah okay, danke dir.
-
Die brauchen dringend (!) mal einen Updater à la TfDI oder PMDG. Das ständige runterladen / installieren nervt ein bisschen und muss ja auch seitens FSL ein bisschen Serverkosten verursachen, wenn man jedes Mal das ganze Ding runterlädt. Trotzdem natürlich positiv, dass es häufig Updates gibt.
-
Das ist auch eine Art Schutz vor Piraten.
Es gibt für beide Busse ein separates update zum runterladen. Als man muss seine Daten für jeden Bus einzeln eintippen-dann einzeln downloaden.
-
Da ist nichts schön zu reden, das updaten durch komplett Installation ist und bleibt Müll.
-
nee kein Müll-ist einfach zuviel Aufwand.
-
Die brauchen dringend (!) mal einen Updater à la TfDI oder PMDG. Das ständige runterladen / installieren nervt ein bisschen und muss ja auch seitens FSL ein bisschen Serverkosten verursachen, wenn man jedes Mal das ganze Ding runterlädt. Trotzdem natürlich positiv, dass es häufig Updates gibt.
also aerosoft hat sowas für Ihren Bus jetzt
Genug der Seitenhiebe, verstehe nicht ganz, warum sie das Update nicht direkt kombiniert haben mit dem, wo sie den 320 auf die 319 Plattform bringen?
-
Die brauchen dringend (!) mal einen Updater à la TfDI oder PMDG. Das ständige runterladen / installieren nervt ein bisschen und muss ja auch seitens FSL ein bisschen Serverkosten verursachen, wenn man jedes Mal das ganze Ding runterlädt. Trotzdem natürlich positiv, dass es häufig Updates gibt.
Ist ja bei FSLabs schon in Arbeit.
-
- Offizieller Beitrag
Seit dem neuesten Update auf 262 macht GSX nicht mehr automatisch die Türen auf....
Woran kanns liegen?
-
Seit dem neuesten Update auf 262 macht GSX nicht mehr automatisch die Türen auf....
Woran kanns liegen?
Door-Logic im FMC steht auf Auto?
Musste ich gestern erst so einstellen, ebenfalls 262.
-
- Offizieller Beitrag
ja
-
https://forums.flightsimlabs.com/index.php?/top…#comment-138938
Hello all,
another small update to let you know that we've updated the latest version of the A320-X for Prepar3D v4.2+ to 2.0.1.266, with further improvements and fixes. There are further performance improvements, associated with sound engine updates. We also fixed several other items, such as the FSL Configurator issues that popped up with fresh Windows installs, several external model and VC cosmetic issues, an issue with the FWC sometimes splitting the warning and caution lights and other small issues. Also, for those of you on the Windows Insider Preview Slow path, the crash on load should no longer be happening. The full changelog appears below.
A reminder that the issue with the 'banding' or 'horizontal line' on the Virtual Cockpit glass that some users are reporting while under certain time and weather conditions on the ground is actually one that LM have verified as an issue in Prepar3D itself. More information, as well as a possible workaround until they fix, in the Prepar3D forum thread here and in our FSLabs forum thread here.
To download the latest version, please visit our redownloads web page here.
NOTE: Please ensure you are on the latest version of GSX to take full advantage of the new integration features.
Here's the changelog for v2.0.1.266:
V2.0.1.266:
- FSL Configurator:
- Fixes for installation paths
- Content error fixes
- External Model:
- small issues with overlays fixed
- Inversed engine overlay fixed
- Cabin interior lighting bleed through fixed
- Virtual Cockpit:
- Glareshield selector knobs texture improvements
- Various small fixes and improvements
- SEC:
- Roll spoilers on yellow logic fix
- PFD:
- ATHR Blue on T/O fix (redraw issue)
- Sounds:
- Nose scrub logic fix
- Airport environment sounds added
- Avionic inlet sounds fix
- Engine sounds performance updates
- CIDS:
- Default options revised
- FWC:
- Fix for MAST WARN / MAST CAUT split light conditions
- Doors:
- GSX Auto door logic improvements
- Door 1L close logic fix
- Further fix for Door 1L auto logic with GSX
-
Update zum A321-X und Updates für die bestehenden Busse
-
"it can receive pfpx loadsheets"
Blöd nur, dass PFPX vieles kann, aber kein weight & balance
-
Vielleicht war damit ja TOPCAT gemeint?
-