Entschuldigung angenommen.
PMDG 737NGX
-
-
[video]
Externer Inhalt www.youtube.comInhalte von externen Seiten werden ohne deine Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklärst du dich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.
Prima Tutorial von einem reallife Airlinerpiloten. -
Der hat schon den 1A-AirBerlin-Ansagen Akzent Danke!
-
Fliegt aber Tuifly
-
Auf meinem Flug nach Lanzarote hab ich ja jetzt gut Zeit mir des anzusehen, danke fürs posten
-
Fliegt aber Tuifly
Schliesst sich nicht aus -
Hast auch wieder recht.
-
Zitat
Captains-During the past few weeks we have been quietly going about the business of continued improvements in the NGX product line.
PMDG 737NGX SP1b
=================
As part of our effort to keep you updated with the latest-and-greatest we are very soon to release SP1b for the PMDG 737NGX product line.This update includes about 40 or so fixes to items that didn't make the SP1 release timeline, as well as some fixes to things we weren't happy with upon completion of SP1.
SP1b is a small release (in file size) but it will bring just a bit more polish to the overall product experience, and will be available at no cost to all customers just as soon as we finish testing. (shortly...)
Right now it is looking as though we are going to issue small updates like this along the way- for no other reason than to let you have the latest bells and whistles as we work through adding the ER package, the military package and the BBJ package to this product line.
I can't say how frequently you will get updates like SP1b, but these mini updates stand as a marker for how important the NGX productl ine is to PMDG Simulations. Work on the 777 is in full swing, and while we are not preview-ready with that product, it is important that you know we are going to continue adding small improvements to the NGX product line even as we are pushing the 777 down the production line.
PMDG 737NGX SDK:
=================
I finally got the final, approved version of the EULA from our counsel's office- and we are essentially cleared to continue with the SDK release. It is a holiday here right now, so lets plan for SDK release sometime next week.... I'll try for "sooner" but my schedule isn't my own for the next few days as a result of the holiday and some other travel related items...Hope you all are excited by the unexpected updates- I'll be back with more information on release timelines very soon! (I will also be back with some announcements on new product offerings.... stay tuned!)
-
-
kann mir mal irgendwer sagen warum ich den autopilot nicht anschalten kann?!?! AAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
-
- Offizieller Beitrag
FD1 + 2 an...
-
Hast du, während du versuchst den AP anzuschalten, noch nen input am Yoke? Wenn ja, dann musst du des Flugzeug halt so austrimmen dass es dem FD ohne Input am CW folgt, dann will der AP auch. Und die Disengage-Bar darf natürlich auch nicht runtergeklappt sein...
-
Das isn Failure
-
Was? der Yoke-Input? Bei der Ifly ist das genauso. Würde mich aber auch mal interessieren ob das in Realität auch so ist.
-
Nein, dass der AP bei Yoke Input nicht an geht ist normal. Austrimmen ist das Rezept.
-
Austrimmen? Ich starte..heb ab.. VNAV und LNAV rein und dann dem AP an..so kenne ich das..
-
Ja Austrimmen. Dann hält die Maschine auch ohne Yoke Input den Pitch. Ich empfehle die MS Flugschule
-
Ich empfehle die MS Flugschule
Ganz ehrlich mal Reiner, wenn du so auf ungefähr fliegst, brauchste dann wirklich son komplexes Flugzeug wie die NGX?
-
Mal eben 70 Euro in Sand gesetzt Reiner, und dann hätte dir wohl POSKY aus gereicht?
-
Naja vielleicht war ihm ja auch nur die Begrifflichkeit nicht so klar. Kann ja alles sein
-