Es gibt ein neues Update für Envshade, soll wohl u.A. die orange-getönten Bodentexturen in der Dämmerung/Nacht beheben. Damit kann AFAIK nur ein Phänomen unter EA gemeint sein, ohne EA habe ich sowas nicht - mal schauen was es kann.
TOGA ENVTEX/ENVSHADE
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Es gibt erneut ein Update für ENVSHADE, und das liest sich sehr attraktiv:
"P3Dv5.1+ Object bleeding through clouds fix added"
Das wäre doch echt mal ein Schritt...
Hier das komplette Changelog:
Code
Alles anzeigenChangelog: – Dynamic shadows tweak depending on weather conditions added – Dynamic reflections tweak depending on weather conditions added – P3Dv5.1+ Object bleeding through clouds fix added – P3Dv5.1+ Enhanced terrain brightness at night with Enhanced atmospherics enabled – P3Dv4.5+ PBR surfaces showing more realistic colors at dawn and dusk – P3Dv4.5+ PBR surfaces metallic parts displaying black at night fixed – P3Dv4.5+ PBR surfaces now dynamically react to weather conditions
Quelle: https://cruiselevel.de/2021/03/19/shader-verbessert/
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Habs gerade geupdatet 😉
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Gibt jetzt ein Update für die 5.2 Kompatibilität.
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