Einfach drüber bügeln oder neu installieren?

Captain Sim 767 angekündigt
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Ich habe es neu installiert. Vielen Dank für den Link airlinetycoon
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Ich habe es dann doch drüber gebügelt und hat anscheinend auch funktioniert. Nur die bisher installierten Liveries waren nicht mehr aufrufbar.
Es ist ein vom Modell her wunderschöner Flieger, er lässt sich auch recht gut fliegen und im Regelfall fliegt er auch anscheinend alles ab, was vorgegeben ist.
Ich denke, es werden noch ein paar Updates kommen. Und vielleicht erneueren sie ja auch das Cockpit-Bild, aber das stört mich jetzt nicht so sehr. -
Nur die bisher installierten Liveries waren nicht mehr aufrufbar.
Habe das selbe Problem, konntest du das mittlerweile beheben ?
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Ich habe einfach mit dem ACE neue Paints installiert. Hatte vorher auch nur zwei drauf, war also nicht der große Aufwand.
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Es gibt wieder ein neues Update:
VERSION 0.95 (13MAY’20)
New features:
– Wireless CDU support.
– CRT displays refresh rate easy setup via ACE.
Fixed:
– FMC 250/10000 speed restriction during cruise phase.
– AUTOPILOT annunciation with light, EICAS message and master caution whilst landing in MCP APP mode with the autopilot disconnected.
– The speed tape flaps 1 flap bug settings.
– The yellow maximum maneuvering speed tape should not pass current air speed in the initial climbout.
– GROSS WT and SPEED display on INIT REF and APPROACH REF pages.
– FMC random payload.
– The inboard ailerons retract to 5 at all flap settings between 25 and 30.
– Pump C2 supposed to stay off during the first engine start.
– Slats position animation improved.
– Taxi/landing lights intensity reduced.
– Daytime red/green navlights improved.
– Homepit EICAS refreshing issue.
– Extra conditions for spoilers 4,5,8,9 added.
– Reverse Thrust defaul P3D axis mapping. -
New Price 49,99 €
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wo das denn???
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Also ich sehe weiterhin $99,76 im Online Store. Die alte 767 kostet $44,99.
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Leute das war ein Scherz.
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Für das Wireless CDU dann
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- Offizieller Beitrag
Leute das war ein Scherz.
Reinhard macht Scherze.....Das ich das noch erleben darf.
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Leute das war ein Scherz.
Das mit der Ironie musste dann aber nochmal üben
Die war nämlich 404 Not found
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Leute das war ein Scherz.
Das mit der Ironie musste dann aber nochmal üben
Die war nämlich 404 Not found
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Du wirst mir langsam sympathisch.
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Konnte man ja auch nicht für einen Scherz halten, da immer noch zu teuer. 29€ würde ich als angemessen betrachten, wenn man das Add-On im Gesamtmarkt einordnet.
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Gibt wieder ein Update
Die Maschine ist jetzt v5 kompatibel
New features:
– Installer, PBR, fx lights for P3D5.
Fixed:
– Inboard ailerons retract 5 degrees when the trailing edge flaps are BEYOND 25 degrees, not at 25 degrees.
– Inboard aileron droop begins at 5 degrees, not 15.
– The indication doesn’t move from Vref30+80 to Vref30+60 when Flaps 1 are extended.
– FMC fuel used is recorded incorrectly.
– ACE improved.
– The engines spool down timing improved. -
Und wieder ein Update auf 0.97
VERSION 0.97 (09JUN’20)
New features:
– Throttle quadrant box from scratch.
Fixed:
– Rapid Speed Increase in VNAV Descent.
– EPR instead of THR on 2D MCP panel.
– CDU/PC KEYBOARD MAPPING on page 12 of the Manual part 2F is missing.
– At ToD it started descending for around 2,000 feet, then after a few miles it stopped again. Suddenly the FMC VNAV page claimed the plane is 1,500 feet too low and the Top of Descent moved again. It started descending again a few miles later.
– After starting my descent, passing ENO, the magenta indicator for “too high” or “too low” on vnav path kept jumping around every second.
– When staying in MAP mode during a flight, if theEFIS mode is changed to PLAN, the route disappears from the navigation display until the LEGS button is pressed on the FMC.
– I copy the Flap 25 landing speed on the APPR page which is shown as 125kt. When clicking the LSK next to the speed the scratchpad shows 25/126 (1kt more).
– The airplane passes the 1000ft restriction 240/10000 and continues to fly the path with current airspeed, then when selecting speed intervention, to manualy select 250, the airplane changes to VNAV SPD but keeps flying the path, instead of pitching for selected airspeed.
– Improved strobe lights fx P3D4/5.
– Improved turn lights fx P3D5.
– Improved flood lights fx P3D5.
– Plugged windows texture.
– The gear extension/ops speeds.
– APU air inlet inside texture missing.
– Missing strobe lights on winglet variants.
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