- Offizieller Beitrag
[FSX/P3D] ORBX - New openLC EU
-
-
- Offizieller Beitrag
-
-
Ich sehe da leider keinen großen Unterschied zu der SceneryTech Lösung.
-
- Offizieller Beitrag
Also man müsste beide Produkte direkt vergleichen, aber ich habe SceneryTech getestet und war mit dem Ergebnis wo ich es getestet habe (Dortmunder Raum) nicht zufrieden, da stimmte es Default sogar mehr.
-
- Offizieller Beitrag
17MB und 3GB machen ja schon einen Unterschied. Außerdem wiederholen sich bei SceneryTech die Texturen total oft.
-
- Offizieller Beitrag
Bilder aus Frankreich
http://www.orbxsystems.com/forum/topic/77…eu-french-wine/ -
sieht stark aus. Und endlich keine Straßen mehr, die durch Häuser gehen.
-
- Offizieller Beitrag
Noch ein paar Bilder
Mehr hier
-
Das gefällt mir schon mehr.
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Hätte noch gerne die typisch deutsche Stadt gesehen, aber das sieht ja einfach porno aus!
-
Nicht schlecht, wobei die Farbsättigung doch etwas sehr hoch ist.
-
Das liegt aber nicht an openLC
-
- Offizieller Beitrag
Es gibt jetzt recht viele Bilder aus Deutschland.
Hamburg: ( @Basti )Frankfurt:
Teufelsmoor bei Bremen ( @Knöpfchendrücker )
Nordrhein-Westfalen
Garmisch:
Ammersee:
Sieht echt klasse aus, vor allem zum VFR fliegen kann ich es kaum erwarten
-
sieht klasse aus...
FRAGE: ich brauch FTX Vector um dieses OpenLC dann betreiben zu können?! oder?!
Hab Angst mir mit FTX Vector alles zu zerschiessen
-
Die Screens sind schön, aber ein Problem habe ich wieder erkannt was mich schon bei FTX Global stört! Und zwar sind in den Innenstädten immer viel zu viele Bäume. Siehe auch die Screen oben von Hamburg und Frankfurt. Das selbe ist mir auch bei anderen FTX Global Städten aufgefallen, z.B. Köln, Los Angeles oder Las Vegas. Gerade im Herbst sieht es komisch aus, wenn z.B. in Las Vegas unzählige braune Bäume stehen.
-
- Offizieller Beitrag
ZitatHello all,
It's a very exciting time for us here at Orbx as we approach the launch window for openLC EU!
I wanted to make it clear however, just what openLC is and needs.
1. OpenLC EU is an addon-on for FTX Global. That means, it won't look like the preview screenshots at all if you attempt to install it by itself. We have made this clear from the beginning, and we have always marketed the FTX Global series of products as going hand-in-hand with each other as a "three layer solution". We have a detailed document explaining this approach here: http://www.orbxsyste...tx-information/
Given the vast number of customers with FTX Global, I expect 99% of all openLC customers already have it installed.
2. We STRONGLY recommend also having FTX Global VECTOR installed. This will complete the three layers and provide a cohesive solution for the new LC textures to fit with the improved coastlines, docks, roads and rivers. Again, without VECTOR installed you will not see the same results as all our preview screenshots. Remember, every preview post has fully disclosed all the 3-4 layers we are using to achieve the results.
3. For the best overall solution we recommend PILOT'S FSGlobal2010 mesh or at least a good mesh for all of Europe. This is also essential for the landclass to work with our lclookup.bgl mods to ensure crops and fields are correctly placed off steep hillsides, since the FSX engine determines slope calls based on the mesh resolution.
4. You must download the latest Orbxlibs when openLC EU is released. We will update Orbxlibs later this week with the latest autogen descriptions and lclookup mods. This is important because without these core files being updated you will see unpredictable results.
I wanted to make it absolutely clear that openLC is just one part of a total solution. Please do NOT purchase it if you intend to use it by itself, as you will be disappointed and unsupported in doing so. Let me repeat that: if you purchase openLC EU by itself and post support requests, the first thing you'll be told is to purchase FTX Global.
We will make the requirements clear on the product page, FSS page and user guide.
Finally, openLC EU is a HUGE installation, the installer will be split into four exe files, each about ~4.5GB, so always use a download manager when grabbing your purchase. We have not yet determined the final file sizes so stay tuned.
Thanks!
Gepostet im Userbereich des ORBX-Forums... 18GB! Alter Schwede!
-
-
- Offizieller Beitrag
Wie gesagt wurde, 15GB neue Texturen, 3GB LC-daten... Ich sach jetzt mal so... In den ersten Tagen kann man den Download wahrscheinlich vergessen
-